Zelf oplossen
Met onze uitgebreide klantenservice-omgeving kun je heel veel zelf oplossen. Check ook onze Meldingen en storingen pagina.
Je wilt het snel regelen. Dat kan via de chat. Het is handig als je je e-mail adres achterlaat. Dan kunnen we je ook per mail antwoorden.
Klik op het chat-icoon rechtsonder in het scherm om een chat te starten. We zijn beschikbaar van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Via social media beantwoorden we je bericht van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00 binnen een uur.
Met onze uitgebreide klantenservice-omgeving kun je heel veel zelf oplossen. Check ook onze Meldingen en storingen pagina.
Neem telefonisch contact met ons op als je vragen over onze producten of diensten hebt of als je je abonnement wilt beëindigen.
Let op: niet voor het retourneren van apparatuur.
Online.nl
Postbus 460
1200 AL Hilversum
Nog makkelijker: stuur je document digitaal
Bij je abonnement ontvang je van ons apparatuur in bruikleen. Dit betekent dat je dit apparaat moet terugsturen als jij je abonnement opzegt.
Lees op 'Apparaten terugsturen' hoe je dit eenvoudig regelt.