Doe de postcodecheck
Ga naar Mijn Online.nl of doe de postcodecheck om te zien of je huidige abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres. Misschien is er wel een hogere snelheid mogelijk!
Geef je verhuizing door
Geef je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door. Doe dit minimaal 4 weken van tevoren zodat je zeker weet dat je in je nieuwe woning ook kunt genieten van het compleetste pakket voor de beste prijs.
Je kunt je verhuisdatum via Mijn Online.nl doorgeven. Je kunt inloggen met de bij jou bekende combinatie van gebruikersnaam (online.nl e-mailadres) en wachtwoord.
Apparatuur
Verhuis jij je abonnement mee naar je nieuwe adres? Dan kun je het modem, de tv-ontvanger en alle kabeltjes meenemen naar je nieuwe huis, en daar weer eenvoudig aansluiten.
Belangrijk:
Ziet het aansluitpunt in je nieuwe huis er iets anders uit dan in je huidige woning? Zorg dan dat je de handleiding goed volgt die je ontvangt bij je nieuwe apparatuur, of check de handleidingen op onze website. Ga jij voor KPN glasvezel in je nieuwe woning? Dan komt er eerst een KPN monteur langs om het glasvezelmodem aan te sluiten op het glasvezelaansluitpunt. Hiervoor krijg je een e-mail of sms om een afspraak te maken.
Aansluiting
Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres op de afgesproken datum wordt afgesloten en wordt verhuisd naar je nieuwe adres. Je ontvangt een e-mail van ons als de verhuizing afgerond is. Vanaf dat moment kun je op je nieuwe adres gebruik maken van onze diensten, en zijn de diensten op het oude adres afgesloten.
Installatie
Nadat je de e-mail van ons hebt gekregen dat de verhuizing is afgerond, kun je aan de slag met de installatie. Hulp nodig? Check dan eens onze installatievideo en handleidingen.