Mijn beeld blijft zwart

Zie je alleen zwart beeld wanneer je tv probeert te kijken? Dan kun je dit in de meeste gevallen oplossen met de volgende stappen:

  1. Check eerst je internet internetverbinding. Heb jij geen internetverbinding, volg dan deze stappen om dit op te lossen.
  2. Zorg ervoor dat je tv op het juiste videokanaal staat en dat de kabels goed aangesloten zijn. Welk videokanaal je moet gebruiken is afhankelijk van de ingang waar je de tv-ontvanger op hebt aangesloten. Dit kan bijvoorbeeld HDMI 1 of HDMI 2 zijn.

    Je kunt de videokanaal wijzigen via de source-knop op de afstandsbediening van je televisie.
  3. Sluit de tv-ontvanger rechtstreeks aan op het modem, dus zonder een switch, router, powerline adapter of andere netwerk apparatuur er tussen. Check voor meer informatie over het aansluiten onze handleidingen of installatievideo.
  4. Start de tv-ontvanger opnieuw op door deze 30 seconden van de stroom te halen en dan de stekker er weer in te steken. Geeft de ontvanger geen lampje als teken dat deze stroom heeft? Probeer dan ook eens een ander stroompunt.
  5. Vervang de netwerkkabel tussen het modem en de tv-ontvanger en sluit de tv-ontvanger aan op een andere LAN-poort van het modem. Gebruik je andere kabels dan de kabels die wij hebben meegestuurd? Check dan eerst in dit overzicht of je de juiste kabels gebruikt.

Is het niet opgelost? Neem dan contact met ons op.

Contact