tv app van Online.nl

Zo werkt de app van CANAL+

Als je een tv-abonnement van Online.nl hebt, dan kunnen jij én je hele gezin gebruikmaken van de CANAL+ app. Je kunt de app installeren op 5 verschillende apparaten. Kijken kan op maximaal 2 apparaten tegelijkertijd.

Je logt in op de app met je Mijn Online.nl-accountgegevens.
Ga naar Mijn Online.nl.

  1. Smart-tv

    Om gebruik te maken van de CANAL+ app, heb je een geschikte televisie nodig. Wil je weten of je smart-tv geschikt is? Bekijk dan de lijst met geschikte smart-tv’s of jouw tv erbij staat.

    Is je tv niet geschikt, dan kun je de CANAL+ app op je mobiel installeren en en kijken via Chromecast of Apple Airplay. .

  2. Hoe werkt streamen?

    Casten en streamen is heel eenvoudig. Je gebruikt de app om met Chromecast of Apple Airplay je programma te streamen naar je televisie. We leggen je stap voor stap uit hoe je dat doet.

    Hoe stream je met Chromecast of Airplay?

De mogelijkheden voor tv kijken op een rij

Met tv van CANAL+ kun je gebruik maken van verschillende soorten apps: voor je telefoon, tablet, computer, smart-tv, Android tv of kijk op je laptop via de website voor je computer (desktop en laptop). Log in met je Online.nl account.

smart-tv

Smart-tv

Download de CANAL+ app op je smart-tv of stream via Google Chromecast of Apple AirPlay.

telefoon-tablet-serie-kijken

Telefoon of tablet

Download de CANAL+ app via de App Store (voor iOS) of via de Google Play Store (voor Android).

laptop-serie-kijken

Laptop

Open je browser en ga naar de live-tv-omgeving om van je favoriete programma te genieten en films en series te kijken.

Veelgestelde vragen



  1. Kan ik al mijn zenders ook via de app kijken?

    Een groot aantal zenders uit je TV Standaard of TV Compleet abonnement kun je ook bekijken via de CANAL+ app. Bekijk het actuele zenderaanbod en functies voor meer informatie.

    Ook de Premium zenderpakketten Ziggo Sport Totaal en Entertainment kun je op de app kijken (wanneer je hierop geabonneerd bent).

  2. Wat heb ik nodig om de CANAL+ tv app te gebruiken?

    • Een Internet en TV-abonnement of Alles-in-1-abonnement van Online.nl
    • Een account van Online.nl
    • De CANAL+ app
    • Een werkende 4G-, 5G- of wifi-internetverbinding
    • Een smartphone, tablet of laptop

  3. Registreren en Inloggen op de tv app (mobiel)

    Aparte registratie voor de CANAL+ is niet nodig.

    Op het moment dat je Online.nl abonnement met tv geactiveerd is, kun je met je inloggevens van Mijn Online.nl inloggen in de app.

    • Open de CANAL+ app
    • Tik op het settingsknopje rechtsonderin
    • Tik op inloggen
    • Voer vervolgens dezelfde gegevens in die gebruikt worden voor het inloggen in het Mijn Online.nl account

  4. Smart-tv app koppelen aan je abonnement

    Bestaande klanten kunnen een smart-tv toevoegen aan het abonnement door de QR-code op het scherm te scannen.

    • Open de CANAL+ app op een Android of iOS-apparaat
    • Ga naar Menu > Instellingen > Tv koppelen met QR-code
    • Scan de QR-code op het scherm
    • Hierna is de TV gekoppeld aan je Online.nl abonnement en kun je starten met kijken.

  5. Waar kan ik mijn inloggegevens voor de Smart TV app terugvinden?

    Je kunt het makkelijkst inloggen met de QR-code in de CANAL+ app. Ga op je telefoon naar de app en open de app op je smart-tv. Hier kun je de QR-code lezen en koppelen aan je account.

    Je kunt ook handmatig inloggen met je Mijn Online.nl-inloggegevens. Als je de inloggegevens zelf niet hebt aangepast, is de gebruikersnaam gelijk aan het oorspronkelijke Online.nl e-mailadres dat je van ons hebt gekregen. Dit e-mailadres kun je terugvinden in de e-mail ‘status van uw abonnement en inloggegevens’. In deze e-mail staat ook het wachtwoord. Ga naar Mijn Online.nl als je je wachtwoord of gebruikersnaam niet kunt vinden of bent vergeten.

  6. Waar heb ik toegang toe in de CANAL+ app?

    Live toegang tot bijna alle tv-programma’s van de zenders die in jouw pakket zitten. Kijk live of tot zeven dagen terug. In alle EU-landen en op 2 apparaten tegelijkertijd.

  7. Mijn internetverbinding is opgeleverd. Waarom werkt de app nog niet?

    Soms levert de netwerkleverancier je internetverbinding eerder op dan de door ons doorgegeven opleverdatum. De opleverdatum heb je via e-mail van ons ontvangen. Vanaf deze opleverdatum kun je de CANal+ app gaan gebruiken.